5 důvodů, proč mít vlastní e-shop

Dnes můžeme na internetu sehnat prakticky vše, na co si vzpomeneme. Pokud obchod nemá svůj vlastní e-shop často přichází o spoustu cenných zákazníků. E-shop je skvělým způsobem, jak své podnikání můžete přenést do online světa a rozšířit tak okruh své působnosti. Online se dá prodávat téměř cokoliv, zboží, služby, zážitky a mnoho dalšího. Pokud si stále nejste jisti, zda chcete mít svůj vlastní e-shop, tady je 5 důvodů, proč byste ho mít určitě měli.

1. Měřitelné výsledky

Díky tomu, že svůj e-shop budete mít na internetu, můžete měřit téměř vše, co vás napadne. Různé nástroje vám umožní sledovat nákupní chování vašich zákazníků a získávat cenné informace, které vám pomohou oslovit správnou cílovou skupinu.

Uvidíte např., co zákazníci kupují, jakou dobu tráví na e-shopu, po jak dlouhé době odcházejí, ve kterém kroku opustili košík a mnoho dalšího. Tyto informace můžete využít pro marketing, zlepšení služeb pro zákazníky a můžete jim přizpůsobit nabídku na míru.

2. Možnost nákupu 24/7

Velkou výhodou e-shopu je, že zákazníci mohou nakupovat ve kteroukoliv denní i noční hodinu. Nejsou limitováni otevírací dobou ani vzdáleností. Z pohodlí svého domova si vyberou co chtějí a kdy chtějí. Mohou tak nakupovat zrovna když mají čas a náladu.

3. Náklady

Výhodou e-shopu je, že investice do začátku je často menší než např. pořízení vlastního kamenného obchodu. U pořízení e-shopu záleží, kolik jste do něj ochotni na začátku investovat. Pokud hledáte řešení na míru, pak jsou náklady většinou vyšší. Často však stačí základní krabicové řešení, které je levnější a časem ho můžete rozšířit nebo celý e-hop předělat, až si budete jisti, že si to můžete finančně dovolit.

4. Jste sami sobě pánem

E-shop můžete mít neustále pod kontrolou. I přes to, že by vám ho tvořila a spravovala třeba agentura, můžete k němu přistupovat odkudkoliv. Pod kontrolou můžete mít grafické zpracování, marketing, zákaznický servis i marži. Vše je viditelné a dobře měřitelné.

5. Lepší zákaznický servis

Díky e-shopu můžete zákazníkům nabídnout rychlejší pomoc. A spokojený zákazník je klíčem k úspěchu. Rychlejší a efektivnější servis pomáhá budovat dobré jméno společnosti a zvyšuje důvěryhodnost. Prostřednictvím e-shopu můžete zákazníkům poskytnou velké množství informací o společnosti a produktech. Vše tak najdou na jednom místě a hlavně rychle, což je dnes pro získání zákazníka klíčové.

Jestliže si s tvorbou e-shopu nevíte rady, pro profesionály je to hračka. Rádi vám pomohou s návrhem, samotnou tvorbou, plněním texty i s podporou e-shopu reklamou.

Diskuze

Přejít nahoru
Tvorba webových stránek: Webklient